Z doświadczenia agencji Eura7 wynika, że łączenie działań w serwisach społecznościowych z wydarzeniami offline ma bardzo duży potencjał marketingowy.
Szczególnie dotyczy to centrów handlowych, których celem jest przyciągnięcie Klienta do centrum. Interakcja, która rozpoczyna się w przestrzeni offline, jest kontynuowana w mediach społecznościowych, co pozwala rozwinąć i podtrzymać relację z Klientami, którzy, co potwierdzają przeprowadzone przez nas kampanie, chętne angażują się w tego typu akcje.
Poniżej prezentujemy jak może to wyglądać w praktyce.
CEL: Przyciągnięcie Klientów do centrum handlowego Banarka i nawiązanie oraz podtrzymanie z nimi relacji w serwisie Facebook.
Rozwiązanie: Z okazji ostatnich Walentynek, Eura7 przygotowała dla Bonarka City Center event połączony z konkursem na Facebooku. Podczas akcji „Pstryk i wygrana!”, jedno z chętniej odwiedzanych miejsc w krakowskim centrum handlowym przeobraziło się w plan zdjęciowy. Do dyspozycji jego Klientów oddany został profesjonalny fotograf, posiadający w swoim portfolio sesje realizowane na potrzeby największych magazynów ilustrowanych w Polsce. Klientom Bonarki udostępniona została paryska scenografia z wieloma różnymi gadżetami i rekwizytami, które każdy fotografujący się mógł dowolnie wykorzystać.
Akcja, która rozpoczęła się w centrum, miała swój ciąg dalszy na Facebooku. Aplikacja konkursowa „Pstryk i Wygrana” została uruchomiona 2 lutego i działała przez kolejne 19 dni, do północy 21 lutego.
Użytkownicy oddali w sumie 25 789 głosów. Klienci, którzy wzięli udział w zabawie otrzymali swoje zdjęcia mailem, a Fani zgromadzeni na profilu Bonarka City Center mogli głosować na ich zdaniem najlepsze fotografie. Najciekawsze z nich zostały nagrodzone zaproszeniami do restauracji w Bonarka City Center i biletami do Cinema City. Zgłoszenia z największą liczbą głosów z aplikacji otrzymały vouchery na wycieczki z biurem podróży TUI.
Rezultaty kampanii:
– 82 godziny zdjęć,
– 356 sfotografowanych par,
– liczba oddanych głosów w konkursie: 25 789,
– liczba unikalnych użytkowników głosujących w aplikacji: 8 347,
– wzrost liczby fanów w czasie trwania akcji: 9 565 nowych osób.
Zakres prac agencji:
– przygotowanie koncepcji akcji (przy współpracy z działem marketingu Bonarki),
– stworzenie facebookowej aplikacji konkursowej „Pstryk i Wygrana” oraz jej obsługa,
– działania komunikacyjne na profilu Bonarka City Center na Facebooku,
– organizacja akcji eventowej w centrum handlowym Bonarka,
– kampanie Facebook Ads i Google Adwords.
O Kliencie:
Bonarka City Center jest największym centrum handlowym w Krakowie i jednym z największych w Polsce.
Myślisz o połączeniu komunikacji online z wydarzeniami offline?
Skontaktuj się z nami!
tel.: 12 292 33 33
e-mail: nb@eura7.com
Eura7