X

Case study: serwis korporacyjny Vistula Group S.A.

Agencja interaktywna Eura7 przygotowała nowy serwis korporacyjny Vistula Group S.A. Witryna ma na celu interaktywne wsparcie polityki relacji inwestorskich jednej z największych grup kapitałowych w polskiej branży odzieżowej. Użyteczność i funkcjonalna prostota to główne cechy tego serwisu.

CEL: Głównym zadaniem serwisu www.vistulagroup.pl jest dostarczenie obecnym oraz potencjalnym inwestorom Vistula Group S.A. kompleksowych informacji dotyczących bieżącej działalności i wyników giełdowych spółki.

Rozwiązanie: W projekcie szczególny nacisk położono na budowę architektury informacji oraz praktyczną użyteczność witryny. Ważnym elementem projektu było zachowanie czystej formy przekazu kluczowych komunikatów inwestorskich Vistula Group S.A., co osiągnięto przez zastosowanie zminimalizowanej formy graficznej serwisu.

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– programowanie serwisu www,
– integracja z danymi z giełdy.

O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.

Agencja interaktywna Eura7 została wybrana do współpracy przez Vistula Group S.A. na podstawie wygranego konkursu ofert. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiedzialny jest Łukasz Wołek.