X

Case study: serwis wizerunkowy marki Vistula

W lipcu 2010 roku Agencja interaktywna Eura7 wygrała kolejny przetarg organizowany przez Vistula Group S.A. Tym razem na realizację serwisu wizerunkowego marki Vistula (www.vistula.pl). Wcześniej agencja zrealizowała serwis korporacyjny grupy Vistula (www.vistulagroup.pl).

Jest to klasyczny przykład prawidłowego dostosowania informacji do potrzeb określonych grup docelowych.

Dla marki Vistula zaprojektowaliśmy wizerunkowy serwis internetowy prezentujący aktualną kolekcję wraz z listą salonów sprzedaży.

CEL: Wyeksponowanie zdjęć wizerunkowych oraz umożliwienie internautom przejście do sklepu internetowego bezpośrednio po kliknięciu w marynarkę, koszulę, czy płaszcz.

Rozwiązanie: Zamierzony efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu technologii Flash, wycinając każdy jeden element ubioru i linkując go do odpowiedniej strony sklepu.

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie oprawy graficznej,
– programowanie,
– integracja serwisu ze sklepem internetowym.

O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.

Art Director – Artur Różalski
Project Manager – Natalia Głąbik