X

Case study: serwisy internetowe dla marki Iglotex

Dla marki Iglotex stworzyliśmy trzy serwisy internetowe: konsumencki, biznesowy oraz gastronomiczny.

CEL: Konsumencki serwis internetowy marki miał w czytelny sposób oddawać hasło „Radość jedzenia”. Serwis biznesowy poświęcony został działalności biznesowej całej Grupy Kapitałowej Iglotex S.A. Z kolei zadaniem serwisu gastronomicznego była prezentacja marek własnych Iglotex S.A., dedykowanych rynkowi HoReCa.

Rozwiązanie: Już na etapie tworzenia makiet serwisu postanowiliśmy na pierwszy plan wysunąć informację o radości płynącej z przygotowywania i spożywania posiłków. Zadbaliśmy również o to, aby przy prezentacji produktów uwypuklić informację o zaletach metody ich przetwarzania.

W serwisie biznesowym marki zawarte zostały informacje o firmie i jej oddziałach, zaprezentowano ofertę produkcyjną i dystrybucyjną (dla sektora B2B, detalicznego i gastronomicznego) oraz zamieszczono przegląd portfolio produktów dla marek własnych, a także oferty pracy we wszystkich spółkach należących do grupy Iglotex S.A. Serwis pozwala śledzić nowości oraz aktualne promocje handlowe na dodatkowych, regionalnych stronach internetowych 25 hurtowni Iglotex S.A.

Zakres prac agencji:
– przygotowanie makiet funkcjonalnych,
– zaprojektowanie grafiki serwisu,
– programowanie serwisu www,
– copywriting.

O Kliencie:
IGLOTEX Sp.z o.o. jest wiodąca grupą produkcyjno-dystrybucyjną w obszarze żywności mrożonej w Polsce.

Kategorie: Case Studies