X

Case study: spoty wideo dla produktu marki Siemens

Eura7 odpowiada za stworzenie spotów wideo prezentujących nowy produkt marki Siemens.

CEL: Zaprojektowane i realizacja dwóch spotów wideo prezentujących aparat słuchowy, dedykowany osobom aktywnym.

Rozwiązanie: Pokazanie, że użytkowanie aparatu Siemens Cielo 2 nie przeszkadza w uprawianiu sportów, nawet tych ekstremalnych, w tym – ze względu na wodoodporność urządzenia – również sportów wodnych.

Zakres prac agencji:
– stworzenie koncepcji spotów oraz ich realizacja.

O Kliencie:
Siemens w Polsce to grupa 9 firm produkcyjnych, handlowych i usługowych, powiązanych kapitałowo z macierzystym koncernem Siemensa i reprezentujących różne jego branże. Koordynatorem całej grupy jest Siemens Sp. z o.o., oferująca najszersze na polskim rynku portfolio produktów i usług macierzystego koncernu.

Kategorie: Case Studies