Naszym zadaniem było wprowadzenie nowego smaku cukierków Verbena – Imbir. Ze względu na rozgrzewające właściwości produktu, kampanię przeprowadziliśmy późną jesienią. W naszych działaniach skupiliśmy się na nowości, podkreślaniu zaskakującego smaku i niestandardowego wprowadzenia go na rynek.
Abanana, Case Studies
Case study: wprowadzenie na rynek nowego smaku cukierków Verbena Imbir
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.