Od 22.02.2013 r. do 15.06.2013 r. Eura7 prowadziła dla firmy I.D.C. Polonia – producenta Wafelków Góralki – kampanię pod nazwą „Zostań Testerem smaku!”.
CEL: Spopularyzowanie nowego smaku Wafelków Góralki – nugatowego.
Rozwiązanie: W ramach kampanii agencja przeprowadziła dwuetapowy konkurs, który trwał od 22 lutego do 15 maja 2013 r. W pierwszym etapie konkursu osoby, które chciały zostać testerami Wafelków Góralki, zachęcane były do przesłania za pośrednictwem strony konkursowej zgłoszenia, zawierającego uzasadnienie dlaczego to właśnie one powinny otrzymać posadę Testera Smaku. Spośród nadesłanych kandydatur marka wybrała 30 osób, które przeszły do drugiego etapu i wcieliły się w rolę Testerów Smaku na okres próbny. Każda z nich otrzymała karton wafelków Góralki o smaku nugatowym oraz zadanie testowania smaku w gronie znajomych.