X

Case study: Zostań Testerem Smaku

Od 22.02.2013 r. do 15.06.2013 r. Eura7 prowadziła dla firmy I.D.C. Polonia – producenta Wafelków Góralki – kampanię pod nazwą „Zostań Testerem smaku!”.

CEL: Spopularyzowanie nowego smaku Wafelków Góralki – nugatowego.

Rozwiązanie: W ramach kampanii agencja przeprowadziła dwuetapowy konkurs, który trwał od 22 lutego do 15 maja 2013 r. W pierwszym etapie konkursu osoby, które chciały zostać testerami Wafelków Góralki, zachęcane były do przesłania za pośrednictwem strony konkursowej zgłoszenia, zawierającego uzasadnienie dlaczego to właśnie one powinny otrzymać posadę Testera Smaku. Spośród nadesłanych kandydatur marka wybrała 30 osób, które przeszły do drugiego etapu i wcieliły się w rolę Testerów Smaku na okres próbny. Każda z nich otrzymała karton wafelków Góralki o smaku nugatowym oraz zadanie testowania smaku w gronie znajomych.

Nagrodą główną był roczny zapas wafelków Góralki w postaci 12 kartonów wafelków o smaku nugatowym wysyłanych po jednym kartonie, co miesiąc przez cały rok.

Rezultaty kampanii:
– w konkursie nadesłanych zostało 13 117 zgłoszeń. Następnie wytypowaliśmy 30 osób, które przeszły do drugiego etapu – wcielając się w rolę Testera Smaku na okres próbny
– otrzymaliśmy obszerny materiał z testów
– po miesiącu testowania wyłoniony został zwycięzca konkursu.

Zakres prac agencji:
– opracowanie koncepcji akcji,
– organizacja konkursu „Zostań testerem smaku”,
– komunikacja na Facebooku,
– przygotowanie dedykowanej strony konkursowej (landing page).

O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent wafelków Góralki, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.

Kategorie: Case Studies