Od niedawna pracujemy dla marki Remington, producenta m.in. świetnych prostownic (sprawdziliśmy). Marka ta 24 października była partnerem konferencji Meet Beauty, która skupiła ok. 200 blogerek i blogerów zajmujących się urodą. Wśód wielu aktywności, jakie Remington podejmował na wydarzeniu był konkurs na Instagramie. Wzięły w nim udział 34 osoby, czyli 1/6 uczestników eventu. Zdjęcia konkursowe w dniu konferencji i następnym zobaczyło… 22 285 osób. Jak?
Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram
CASE STUDY: Ponad 20 tys. zasięgu na Instagamie po jednym evencie
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.