Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram

CASE STUDY: Ponad 20 tys. zasięgu na Instagamie po jednym evencie

Od niedawna pracujemy dla marki Remington, producenta m.in. świetnych prostownic (sprawdziliśmy). Marka ta 24 października była partnerem konferencji Meet Beauty, która skupiła ok. 200 blogerek i blogerów zajmujących się urodą. Wśód wielu aktywności, jakie Remington podejmował na wydarzeniu był konkurs na Instagramie. Wzięły w nim udział 34 osoby, czyli 1/6 uczestników eventu. Zdjęcia konkursowe w dniu konferencji i następnym zobaczyło… 22 285 osób. Jak?

IMG_8918

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x