Agencja kreatywna abanana razem z domem produkcyjnym „Muchas Gracias” przygotowali materiały FOOH (Fake Out Of Home) dla past z kurczaka Duda Premium. W ramach tej inicjatywy nowości produktowe pojawią się w otoczeniu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Pasta z kurczaka z chili wkracza na kulinarną scenę w spektakularnym stylu, pojawiając się na tle ikonicznego Pałacu Kultury i Nauki. Produkt dynamicznie rośnie do monumentalnych rozmiarów, podkreślając intensywność smaku i niezwykłą jakość. Towarzyszy temu chwytliwe hasło: „Wyższy poziom smaku!”, które zaprasza do odkrycia nowego wymiaru kulinarnych doznań.
„Decyzja o realizacji tej wyjątkowej produkcji FOOH wynika z naszej nieustającej chęci przekraczania granic w komunikacji z konsumentami. Chcemy, aby marka Duda stała się synonimem nowatorskich rozwiązań i kreatywności w branży spożywczej – nie tylko w obszarze produktu, ale także w sposobie komunikacji. Poprzez integrację naszych produktów z ikonicznymi miejscami, takimi jak Pałac Kultury i Nauki oraz wprowadzenie innowacyjnego opakowania, które można zabrać ze sobą wszędzie, podkreślamy walory smakowe produktu oraz jego funkcjonalność. Dzięki temu otwieramy się na nową, młodszą i bardziej wymagającą grupę odbiorców. Wykorzystanie nowatorskich technologii i niekonwencjonalnych form promocji pozwala nam zaskakiwać klientów i budować z nimi silniejsze relacje. W Cedrob Foods S.A. wierzymy, że innowacja jest kluczem do sukcesu, dlatego nie boimy się podejmować odważnych kroków wyznaczających nowe standardy w branży” — mówi Leszek Organista, Senior Brand Manager w Cedrob Foods S.A.
„Naszym celem jest strategiczne wpisanie się w premierową platformę komunikacji pastaduda.pl. Hasłem Sięgnij po wyższy poziom smaku tworzymy silne call-to-action, które rezonuje z aspiracjami konsumentów. Wykorzystując innowacyjność FOOH, efektywnie eksponujemy produkt i jego zalety w interaktywny sposób. Dzięki temu przyciągamy uwagę zarówno konsumentów, jak i mediów, co znacząco zwiększa zasięg i świadomość marki. Integrując nowoczesne technologie z kreatywnym storytellingiem, tworzymy kampanię wyróżniającą się na tle konkurencji” — wyjaśnia Błażej Balcerzyk, Creative Director w agencji abanana.
Agata Kieloch, Account Manager w Grupie Eura7, podkreśla: „Na etapie produkcji postawiliśmy na innowacyjne technologie, takie jak dron FPV oraz dynamiczne ujęcia z ręki, aby zapewnić maksymalną autentyczność i immersję wizualną. Stworzone przez nas treści skutecznie synergizują produkt z wyjątkowymi miejscami, tworząc solidny fundament naszej zintegrowanej kampanii marketingowej. Skupiając się na kanale online i popularnych mediach społecznościowych, maksymalizujemy zasięg i zaangażowanie, docierając do szerokiego spektrum odbiorców. W ten sposób budujemy silną świadomość marki i trwałe relacje z klientami w przestrzeni cyfrowej”.
To jednak nie wszystko — twórcy zapowiadają, że pasty z kurczaka Duda Premium pojawią się w kolejnej lokalizacji znanej każdemu Polakowi.