Amerykańska firma konsultingowa Sapient opracowała ciekawą ankietę dotyczącą wykorzystania marketingu w społecznościach internetowych. Pomysł wydaje się ciekawy i myślę, że warto udzielić odpowiedzi na kilka postawionych tam pytań, aby zapoznać się potem z wynikami badania.
Dziwi trochę, że nie ma żadnego targetowania respondentów. Można więc wpuścić tam kilkunastu przedszkolaków, żeby udzielili branży interaktywnej kilku wskazówek na temat obecnego stanu marketingu 2.0.
To drobne uchybienie usprawiedliwia jednak możliwość wygrania butelki szampana. Poza tym nad tym, co powiemy będzie toczyła się dyskusja podczas „Social Networking World Forum„. Impreza jest zaplanowana na 9-10 marca i nie odbędzie się przy komputerach. Takie rzeczy dzieją się nadal w realu. ;-)
Dla patrzących od razu w dół – link do ankiety:
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=6glaCptLqEjfPnN0dTwoBg_3d_3d
Zatem do odpowiedzi!