Abanana, Ciekawostki branżowe, Omówienia projektów, Top 5

Cierpki urok konferencji B2B

Jak sprawić, aby o naszej firmie było głośno, by stała się wyznacznikiem trendów na coraz trudniejszym rynku? Czy organizowanie konferencji branżowych B2B pozwala pozostać w marketingowej grze, a przede wszystkim zrealizować biznesowy cel?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w najnowszym artykule Łukasza Wołka. CEO Abanana i Eura7  czytelnikom Marketingu w praktyce zdradza arkana dziedzin, które determinują efekty gospodarczych przedsięwzięć.

System ekonomiczny, zawsze bezlitośnie eliminujący amatorów i tych, którzy nie potrafią wykorzystać potencjału swojego i firmy, może także nam dać się we znaki.  Marketing w praktyce podpowiada, jak się bronić przed negatywnymi skutkami braku profesjonalizmu i doświadczenia.

Więcej informacji o tym, gdzie i jak zamówić ten renomowany miesięcznik, znajdziecie tutaj.

Zapraszamy do lektury!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x