W ciągu pół roku Like Page „Piekło w gębie” zgromadził na Facebooku ponad 12 tysięcy sympatyków! Profil sosów Mad Dog, prowadzony przez Eura7, skutecznie angażuje w komunikację miłośników pikantnej kuchni, którzy lubią gotować i o gotowaniu rozmawiać.
Eura7 odpowiada za komunikację marki Mad Dog na Facebooku od grudnia ubiegłego roku. Celem prowadzonych działań jest budowa wizerunku i rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Więcej
Z sukcesami pracujemy także dla innych marek. A wśród nich:
Activlab, dla której zrealizowaliśmy nowy serwis internetowy oraz prowadzimy działania z zakresu social media na Facebooku. Więcej
Eveline Cosmetics, dla której stworzyliśmy aplikacje oraz organizujemy i prowadzimy konkursy na facebookowym profilu marki. Więcej
Zachęcamy też do poczytania co na temat odświeżonego serwisu Wprost.pl ma do powiedzenia Artur Różalski, Art Director w Eura7. Więcej
A na koniec, pozostając jeszcze w temacie niedawnej konferencji Internet ASAP – parę refleksji i spostrzeżeń autorstwa Kasi Żydek. Więcej
Z pozdrowieniami!
Eura7