Cześć! Zbliżamy się do #30 wydania Crème de la news – ależ to leci! Dziś na tapecie mamy mieszankę wybuchową: Avon, który właśnie z hukiem wkracza do Rossmanna, Pracuj.pl i rewolucja na rynku pracy, a na deser – szykujcie się na wielką premierę – nowy iPhone 16, który wygląda, jakby Apple postanowiło zrobić technologiczne salto mortale. Prosimy o głośny okrzyk „wow” (ciche westchnienie zachwytu też będzie okej) i zanurzenie się w najnowszych newsach, kampaniach i technologicznych cudach, które zdominują najbliższe tygodnie!
Dajcie odpowiedź!
Pracuj.pl w swojej nowej kampanii „Nikt nie powinien być w zawieszeniu” podjęło się walki z jednym z najbardziej irytujących problemów dla kandydatów – brakiem feedbacku po rozmowach rekrutacyjnych. To trochę jak czekanie na zaginionego gołębia pocztowego. W spocie dosłownie zawieszają bohatera w powietrzu, by pokazać, jak frustrujące może być oczekiwanie na odpowiedź. Pracuj.pl nie tylko mówi „hej, odpiszcie tym biednym ludziom!”, ale też przypomina firmom, że brak reakcji źle wpływa na ich wizerunek. Podkreślają, że bez odpowiedzi od pracodawcy czujemy się jak w zawieszeniu – nie tu, nie tam, tylko gdzieś w próżni. A przecież każdy zasługuje na jasny sygnał, nawet jeśli jest to zwykłe „dziękujemy, ale tym razem nie”. Kampania nie tylko puszcza oczko do sfrustrowanych kandydatów, ale też subtelnie przypomina pracodawcom, że dobrze jest mieć klasę i utrzymać dobry PR. W końcu, kto lubi firmę, która milczy jak zaklęta…