Cześć! W „socialowym” zaproszeniu do lektury napomknęliśmy o powodach do uśmiechu, a jest ich co najmniej kilka – rozpoczynający się weekend, dzisiejszy Światowy Dzień Uśmiechu oraz… wycofanie z rynku spożywczej patologii w postaci „alko-tubek”, przez które zawrzał cały internet!
Mowa o popisie spółki OLV produkującej na co dzień między innymi musy owocowe dla dzieci, która wypuściła (nie na długo, ale jednak) na rynek produkt z alkoholem w tubkach. Szok internautów wzbudzał branding produktu – opakowanie, fonty i kolorystyka mocno przypominały te stosowane w musach czy sokach, po które chętnie sięgają najmłodsi. Swoje oburzenie w sprawie wyraziło wielu internautów, ale także znani influencerzy, politycy czy lekarze.
Koniec końców ich producent poszedł po rozum do głowy, wycofał produkt z rynku i przekazał prasie sprostowanie: „Żałujemy, że produkt Voodoo Monkey, pomimo że został wyprodukowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, wzbudził negatywne i niezamierzone skojarzenia. W związku z tym zarząd spółki OLV S.A. podjął decyzję o niezwłocznym wycofaniu całej partii produktów z rynku i natychmiastowym wstrzymaniu produkcji. Przepraszamy za zaistniałą sytuację”.
To skoro aferę „(alko)tubkową” mamy z głowy, to możemy przejść do rzeczy. A co dziś na Was czeka? Powrót do lat 80. XX wieku z Levi’s, działania Instagrama i TikToka na różnych frontach oraz kampanie: „Mosznowładcy” i „Bundels of Joy”. Zapraszamy do lektury!