Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Social media, Z przymrużeniem oka

Crème de la news #36

Cześć! Poprzedni odcinek w sporej części poświęcony był sztucznej inteligencji, więc na „dzień dobry” pozostajemy w tym temacie, przedstawiając mistrzowski ruch Orlenu – Jarosław Juszkiewicz, który niedawno przestał być głosem nawigacji Google, w ubiegły wtorek pojawił się w kampanii radiowej Sportowego Orlenu – programu, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Firma na razie nie podaje szczegółów współpracy, dlatego przedstawiamy tę wieść tylko w formie krótkiej zajawki, a nie pełnoprawnego newsa, jednak zapewnia jednocześnie, że ma mieć ona charakter długoterminowy!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x