Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media, Z przymrużeniem oka

Crème de la news #53

Cześć! Czy istnieje coś bardziej przewidywalnego niż premiera kolejnego odcinka wraz z nadejściem piątku? Nie mamy co do tego pewności, ale wiemy za to, że nikt nie spodziewał się, że amerykański raper A$AP Rocky zostanie mianowany pierwszym w historii (!) dyrektorem kreatywnym Ray-Ban! Jego rola ma wykraczać poza projektowanie okularów, gdyż postawiono przed nim zadanie kształtowania przyszłości marki w zakresie wizerunku i designu, a pierwszy projekt Mayersa, bo tak brzmi jego nazwisko, kolekcja Blacked Out, ma zostać wydana w kwietniu tego roku, więc obiecujemy niebawem do tego wrócić!

A skoro jesteśmy w temacie powrotów – z racji na ostatnie działania Fundacji POCIECHA w najnowszym odcinku pozwolimy sobie nawiązać do wczorajszego tłustego czwartku. Dodatkowo za sprawą współpracy Beyoncé oraz Levi’s cofniemy się odrobinę dalej, bo aż do lat 90. XX wieku. W 53. odcinku nie zabraknie także łamania tabu z Sexedpl oraz niecodziennych ruchów w wykonaniu Harleya Davidsona i IKEA. Udanej lektury!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x