Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media, Z przymrużeniem oka

Crème de la news #59

Cześć! Dzisiejszy odcinek, choć bez oficjalnego motywu przewodniego, to w pewnym sensie zostanie zdominowany (a przynajmniej jego pierwsza część) przez tematy okołomuzyczne, a wszystko to przez A$AP Rocky’iego, Matę oraz Norbiego. Mimo to nie zabraknie miejsca na niesienie pomocy, a zadbają o to: Fundacja Ptasie Horyzonty oraz stowarzyszenie Otwarte Klatki, a także połączone siły Fundacji UNAWEZA i projektu „MŁODE GŁOWY”. 

Zanim jednak będziemy życzyć Wam „udanej lektury”, wypada wspomnieć o czymś, co być może nie nadaje się jako pełnoprawny news, ale stanowi fajną ciekawostkę. Przed dwoma tygodniami – na łamach 57. odcinka – informowaliśmy Was o specjalnym zestawie w McDonald’s będącym efektem współpracy z twórcami „Minecraft: Film”, natomiast dziś chcemy się skupić na samym filmie! W ciągu pierwszych trzech dni od premiery w polskich kinach (4-6 kwietnia) na seans wybrało się łącznie 978 319 widzów. Wynik ten pozwolił zdetronizować dotychczasowego rekordzistę, czyli „Kler” Wojciecha Smarzowskiego, który w premierowy weekend widziało w kinie ponad 40 tys. osób mniej!

Jesteście wśród tych niespełna 980 tys. widzów, czy może seans jeszcze przed Wami? Tak czy inaczej – zgodnie z tradycją – życzymy Wam udanej lektury!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x