Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media, Z przymrużeniem oka

Crème de la news #61

Cześć! Zaczniemy klasykiem klasyków – święta, święta i po świętach! Z drugiej strony nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo już za tydzień czeka nas długi weekend. Mamy nadzieję, że 61. odcinek umili Wam oczekiwanie na majówkę, no i oczywiście, że przerwiecie przyszłotygodniowe grillowanie dla kolejnego odcinka, gdyż nawet długi weekend nie zepsuje naszego harmonogramu, więc 2 maja oczekujcie premiery 62. CDLN! :D

Nie wybiegając dalej w przyszłość, skupmy się na „tu i teraz”. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was:

✔ wyjątkową czekoladę Hershey’s,

✔ kolejną odsłonę kampanii Ministerstwa Cyfryzacji oraz NASK,

✔ podjęcie rękawic przez Mobile Vikings w walce z depresją wśród mężczyzn,

✔ rozważania dotyczące tego, czy uprzejmość wobec AI jest opłacalna,

✔ kącik autopromocyjny Grupy Eura7.

Udanej lektury!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x