Społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR zdobywa coraz więcej zwolenników. Razem ze wzrostem świadomości osób zarządzających największymi firmami w Polsce rośnie też liczba działań CSR-owych. Na czym skupiają się rodzime firmy, a jak działania CSR-owe realizuje się na świecie?
O tym przeczytacie w naszym artykule dla NowyMarketing. Zapraszamy do lektury!
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.