Viacom opublikował wyniki badania „Golden Age of Youth” – największego jak do tej pory sondażu dotyczącego stylu życia, zainteresowań i preferencji konsumentów w wieku 16-46 lat. Okazuje się, że duża część respondentów czuje się młodo i jest zadowolona z życia. Czy marketerzy o tym wiedzą?
Reklama
Czas na m(ł)odyfikacje?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.