Z pewnością niejeden copywriter zastanawiał się, jak w kreatywny sposób pokazać unikalne cechy produktu, podkreślić jego wyjątkowość na tle konkurencji i wyróżnić się za pomocą przekazu reklamowego. Jak na przykład powinniśmy pokazać wyjątkowość czekolady na tle innych podobnych produktów? Przeglądając najpopularniejsze reklamy z tej kategorii możemy zauważyć, że twórcy uciekają się do przeróżnych, często jednak dość zachowawczych, zabiegów: tradycyjnych (chwila relaksu przy kawie, z przyjaciółką i czymś słodkim, opcjonalnie miłość i dzielenie się ulubioną przekąską), nie z tego świata (wprowadzanie do reklam fantastycznych postaci, gadających zwierzątek i innych stworków). Tego typu bezpieczne rozwiązania sprawiają, że większość produktów staje się kopiami innych, co sprawia, że odbiorca może nie dostrzec pomiędzy nimi różnicy.
Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Reklama
Czekolada tak pyszna, że aż… mrugniesz
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.