Według najnowszych danych Interactive Advertising Bureau (IAB) i Pricewaterhouse Coopers inwestycje w reklamę internetową w USA pomimo recesji wzrosły w ciągu pierwszego półrocza 2008 r. o ponad 15% w stosunku do roku poprzedniego. Czy polska branża interaktywna jest również odporna na kryzys?
Reklama
Czy branża interaktywna jest odporna na kryzys?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.