X

Czy Jerzy Dudek obroni ten strzał?

Piłka nożna to fascynująca dyscyplina sportu, jej fenomen polega na tym, że nikogo nie pozostawia obojętnym. Nawet ci, którzy deklarują całkowity brak zainteresowania, na ogół są zorientowani, co w trawie, a właściwie na murawie piszczy.

Dla większości futbol, niemal od kołyski, jest miłością na całe życie, a mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów to esencja tego, co najatrakcyjniejsze w klubowej piłce – to bowiem królewska rywalizacja prawdziwych tytanów, najlepszych z najlepszych.

W związku z nowym sezonem Ligi Mistrzów Agencja Publicis z Mediolanu przygotowała dla marki Haineken, jednego ze sponsorów tych rozgrywek, specjalną kampanię reklamową, w której wystąpili byli już piłkarze: Ronaldinho, Ruud van Nistelrooy. Oni w rozgrywkach Champions League zapisali się złotymi literami.

W ocenie Publicis i Haineken mecze o puchar Ligi Mistrzów są prawdziwym przebojem. To zawsze nieprzewidywalna historia, którą piszą wysokiej klasy profesjonaliści, pracując na legendę swoją i klubów piłkarskich znanych na całym świecie. Taki spektakl zasługuje, by przeżywać go z przyjaciółmi przy piwie (oczywiście Heineken).

Autorzy kampanii chcieli pokazać, że każda chwila, w każdym meczu, może uwolnić podobne emocje jak wybitny film. Jaki zabieg zastosowano? Wykorzystano konkretny moment z meczu Ligi Mistrzów UEFA i rozszerzono o scenę filmową, aby podkreślić napięcie i dramat.

Jak wyszło? Przekonajcie się sami: