Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Czy każdy produkt da się wypromować na Facebooku?

Od początku powstania mediów społecznościowych toczą się dyskusje na temat tego, czy tak naprawdę powinna być w nich obecna każda marka. Czy istnieją produkty, których obecność w social media jest po prostu… niewskazana? Czy na Facebooku można sobie wyobrazić produkt do higieny intymnej?

Czy rzeczywiście produkty tego typu powinny unikać obecności w serwisach społecznościowych, czy przekonanie takie wynika raczej z tego, że niewiele agencji social mediowych ma pomysł na taką komunikację, a klienci obawiają się tego, że zbytnia ekspozycja bardziej zaszkodzi wizerunkowi produktu niż pomoże w jego promocji?

Poniżej kilka przykładów tego, jak z powodzeniem zaangażować fanów w rozmowę w social media w przypadku tzw. trudnych produktów.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x