Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy kolor stron produktu wpływa na decyzje zakupowe klientów?

Czy kolor stron produktu wpływa na decyzje zakupowe klientów?

W świecie pełnym bodźców wzrokowych, klienci są zalewani przez różnorodne obrazy i kolory, które mają ich przyciągnąć i skłonić do zakupu. Kolorystyka strony może grać kluczową rolę, przedstawiając atmosferę marki, wartości oraz odbiór produktu w oczach odbiorców. W tym artykule przyjrzymy się tematowi wpływu koloru stron produktów na decyzje zakupowe klientów.

Jaki zatem kolor powinien dominować na stronie produktów, aby zachęcić klienta do zakupu? Czy warto pozostawić kolory neutralne czy może eksperymentować z odcieniami bardziej wyrazistymi? Prezentujemy tutaj kilka ciekawych statystyk dotyczących tego zjawiska.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x