Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy korzystanie z transmedia storytelling może zwiększyć zaangażowanie konsumentów?

Czy korzystanie z transmedia storytelling może zwiększyć zaangażowanie konsumentów?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingowym przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych sposobów na przykuwanie uwagi swoich konsumentów. Jednym z takich podejść jest transmedia storytelling, czyli opowiadanie historii poprzez różnorodne kanały, formy przekazu i technologie. Czy jednak takie podejście rzeczywiście ma wpływ na zaangażowanie konsumentów? W niniejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.

Transmedia storytelling to proces tworzenia spójnej opowieści, która jest przekazywana przez wiele platform, takich jak strony internetowe, filmy, gry, komiksy, aplikacje mobilne czy media społecznościowe. Kombinacja tych elementów ma na celu zwiększenie zaangażowania odbiorców, tworząc immersive experience, czyli wrażenie zanurzenia w przedstawianym świecie, które może przekształcić konsumentów w lojalnych grupy docelowej marki.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x