Reklama

Czy małe firmy powinny inwestować w e-marketing?

Sądząc po rezultatach badania WebVisible i Nielsen Online czasy obszernych katalogów z ofertami firmowymi powoli odchodzą do lamusa. Obecnie 82% konsumentów korzysta z wyszukiwarek internetowych w celu pozyskania informacji na temat usług oferowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Czy oznacza to, że firmy tego typu powinny znacznie wzmocnić swoją obecność w sieci?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x