Blogi zrobiły błyskawiczną karierę w Internecie. W ciągu ostatnich czterech lat liczba ich czytelników wzrosła aż o 300%. Okazuje się, że blogi to nie tylko efektywne narzędzia komunikacji, lecz również skuteczne instrumenty wsparcia sprzedaży. Czy firmy zatem powinny zmienić się w redakcje?
Reklama
Czy za pomocą blogów można zwiększyć sprzedaż?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.