Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy pisanie na blogu wciąż jest kluczowym elementem content marketingu?

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii cyfrowej pojawia się coraz więcej kanałów i narzędzi do promowania treści. Social media, podcasty, platformy wideo, a nawet aplikacje mobilne – to tylko niektóre z potrzeb powstałych w wyniku postępu technologicznego. Jednym z najbardziej popularnych i znanych sposobów promocji jest pisanie na blogu. Czy jednak w XXI wieku ta forma wciąż jest kluczowym elementem content marketingu?

W artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, przybliżyć istotę blogowania i przedyskutować, jakie korzyści można osiągnąć poprzez umiejętne prowadzenie tego rodzaju platformy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x