Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy skuteczny e-mail marketing zawsze musi prowadzić do wyższej klikalności?

W dobie cyfryzacji i wszechobecności Internetu e-mail marketing stał się jednym z kluczowych narzędzi komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Z tego powodu istotne staje się zrozumienie, jak mierzyć skuteczność tego kanału komunikacji. Większość przedsiębiorstw ocenia sukces swoich kampanii e-mail marketingowych na podstawie klikalności (CTR), jednak czy zawsze wyższa wartość tego wskaźnika gwarantuje sukces kampanii?

W niniejszym artykule obalamy mit, że skuteczny e-mail marketing zawsze musi prowadzić do wyższej klikalności, omawiając ograniczenia wskaźnika CTR oraz prezentując alternatywne metody pomiaru skuteczności kampanii e-mail marketingowych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x