Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy techniki grywalizacji mogą zastąpić marketing szeptany w budowaniu zaangażowania klientów?

Czy techniki grywalizacji mogą zastąpić marketing szeptany w budowaniu zaangażowania klientów?

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie marketingowym, budowanie lojalności i zaangażowania klientów staje się nie tylko trudniejsze, ale wręcz kluczowe dla sukcesu firmy. Współczesne programy lojalnościowe korzystają z rozmaitych technik, takich jak marketing szeptany czy grywalizacja. Często jednak rodzi się pytanie, które rozwiązanie jest skuteczniejsze i czy techniki grywalizacji mają potencjał zastąpić tradycyjny marketing szeptany. W niniejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, oceniając potencjał obu metod w kontekście współczesnego marketingu.

Tradycyjnie uważano, że marketing szeptany, czyli naturalne polecanie produktów i usług przez zadowolonych klientów, to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie nowych nabywców. Jednak w dobie powszechnego dostępu do informacji oraz ciągłego wzrostu liczby ofert na rynku, nie wystarczy już być po prostu „dobrym”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x