Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy wirtualne rekiny w marketingowej pułapce warto złowić?

Marketing cyfrowy jest jak ocean pełen niebezpieczeństw, ale jeśli jesteś dobrze przygotowany i wiesz, czego szukać, możesz łowić wirtualne rekiny. Ale co ważne – na przykład „wirtualny rekin”, pomimo swego imponującego zestawu narzędzi, może nie być idealnym rozwiązaniem dla każdego biznesu. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć, jak te techniki działają i jak mogą wpływać na Twoją strategię marketingową.

W online marketingu rekiny są metaforą dla najbardziej zaawansowanych narzędzi i taktyk działania – takie, które oferują skuteczne metody pozyskiwania klientów, ale z drugiej strony mogą być skomplikowane, kosztowne, a nawet ryzykowne dla tych, którzy nie są do nich odpowiednio przygotowani. Przykłady to techniki takie jak marketing wirusowy, big data czy sztuczna inteligencja (AI).

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x