Najnowsze, Nofsza

Detektyw Chrupkowski, Colian i Nofsza z wakacyjną loterią dla Wafli Familijne

Marka Familijne oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku wystartowały ze specjalną loterią. Znakomity smak chrupiących wafelków urzeka wielu konsumentów, więc udział w loterii będzie chrupiącą przyjemnością. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a  nawet roczny zapas wafli!

Udział w „słodkiej” loterii jest prosty: wystarczy kupić 2 dowolne opakowania wafelków Familijne, zarejestrować paragon na www.familijne.pl i razem z Detektywem Chrupkowskim wyruszyć na poszukiwania zaginionych nagród. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody miesiąca, tj. 10 000 zł!

Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, opracowała dwa dodatkowe mechanizmy. Pierwszy, polegający na rekomendowaniu loterii znajomym, dzięki któremu można uzyskać 20% ich wygranej oraz drugi, w systemie Freemium, gdzie wygraną jest zapas wafelków oraz szansa ekstra –  w losowaniu 10 tys. zł.


To już druga loteria organizowana przez Nofszą i Opus B na rzecz marki Familijne. Zeszłoroczne działania marki Familijne powiązanie z aktywnością loteryjną zdobyły wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana Business to consumer (B2C).

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna oraz komunikacja została przygotowana przez agencję Opus B.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x