Wydaje się, że rozbieżności w ocenie wartości serwisów internetowych są tak duże, że trudno znaleźć między nimi „złoty środek”. Główna różnica leży tutaj pomiędzy wydawaniem pieniędzy, a inwestowaniem w Internet. Modelowe tworzenie serwisów internetowych powinno brać pod uwagę tylko tą drugą opcję. Czy coś innego może w ogóle wchodzić w grę?
Reklama
Dlaczego serwis internetowy to inwestycja, a nie kaprys?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.