Jak wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC co druga polska firma z sektora MSP nie posiada swojego serwisu internetowego, a 66% z nich nie deklaruje potrzeby stworzenia go w ciągu najbliższego roku. Natomiast prawie 40 proc. przedsiębiorstw prowadzących kampanie reklamowe nie uwzględnia w nich działań w sieci.
Jakie wrażenia wywołują w Was te statystyki ? Czy ja aż tak bardzo jestem zamknięta w e-Świecie , że dla mnie jeśli czegoś nie ma w Sieci to nie istnieje?
Z racji swojego wieku i statusu społeczno – zawodowego jestem targetem dla większości firm z sektora MSP. Tylko co zrobić z faktem , że nigdy nie trafię do aż 50% z nich, a oni nie znajdą mnie? Dlaczego jestem skazana na to że nigdy nie porównam ich oferty? A jeśli jest konkurencyjna? A może mają lepszy wybór, może usługi pewniejsze, a może po prostu Pan który tam pracuje jest przystojniejszy. A mnie to właśnie omija…
Omija mnie, ponieważ nie wybiorę się na zakupy dopóki nie przejrzę katalogu online. Nie założę konta w banku jeżeli nie jest to e-konto. Nawet lekarza szukam przez sieć. I tutaj rodzi się we mnie pytanie: czy to ja mam problem, że nie ma ich w moim e-świecie? Czy może oni właśnie tracą całkiem fajną klientkę.
Tymczasem Internet jako medium oferuje możliwości działania każdemu, kto chce w nim funkcjonować i cieszyć się z coraz większych zysków.
Natomiast co zrobić z tą część firm która uważa , że nie posiada środków na reklamę w Internecie? Czy to na pewno brak funduszy, czy może strach przed inwestycją?
Chętnie rozwiążę tego rodzaju wątpliwości, podniosę słuchawkę i powiem:
-Witam! Joanna Polit, agencja Eura7. Czy mogę rozmawiać z osobą odpowiedzialną ze działania reklamowe w Internecie?