14 października 2013 roku ogłoszono listę laureatów konkursu Effie Awards na najbardziej efektywną komunikację marketingową. Wśród nich, jako zwycięzca w kategorii PRO BONO, znalazła się kampania społeczna „SM – walcz o siebie”, zainicjowana i realizowana przez agencję TELESCOPE dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, Fundacji NeuroPozytywni i Fundacji Urszuli Jaworskiej. Za działania interaktywne i komunikację w internecie odpowiadała agencja interaktywna Eura7.
Reklama, Z życia firmy eura7
Effie Awards dla agencji Eura7 i TELESCOPE za kampanię społeczną ”SM – walcz o siebie!”
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.