Polski producent drzwi – ENTRA sp. z o.o., znany z dynamicznego rozwoju, uruchomił pilotażowy program lojalnościowy o nazwie ENTRA PROFIT. Oparty jest on na sprawdzonej platformie Viscale Box, która zapewnia łatwą obsługę i szybkie wdrożenie. Głównym założeniem programu jest wynagradzanie kluczowych partnerów biznesowych i dystrybutorów za skuteczne działania sprzedażowe, a także wzmacnianie relacji w obszarze B2B.
W początkowej fazie w programie uczestniczy tylko wybrana grupa partnerów, ponieważ ENTRA PROFIT jest obecnie testowany w ograniczonym zakresie. Docelowo będzie on jednak stopniowo rozszerzany, by obejmować szersze grono kontrahentów.
Viscale Box oraz personalizowane karty
Z myślą o elastycznym kształtowaniu zasad ENTRA PROFIT, firma postawiła na rozwiązanie Viscale Box, pozwalające dostosowywać program lojalnościowy do potrzeb rynku. Jednym z wyróżników tej platformy jest wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), która automatyzuje procesy rejestracji i digitalizacji faktur. Dzięki temu kontrahenci są zachęcani do aktywnej sprzedaży wybranych produktów, za co otrzymują punkty wymieniane na doładowania kart przedpłaconych. Zaawansowane algorytmy Viscale Box analizują dane w sposób umożliwiający precyzyjne dopasowanie ofert, optymalizację działań marketingowych oraz zwiększenie wartości dla dystrybutorów.
W ramach programu ENTRA PROFIT partnerzy otrzymują spersonalizowane karty, które zaprojektowano według wytycznych i zamówiono z pomocą zespołu Viscale. Karty te pełnią rolę „portfela” punktów przyznawanych za osiągane wyniki sprzedaży.
Proste zasady, realne korzyści
„ENTRA PROFIT dzięki Viscale Box jest przede wszystkim szybki w uruchomieniu i prosty w obsłudze” – mówi Bartosz Wróblewski, Account Executive spółki Viscale odpowiedzialny za koordynację projektu. I dodaje: „Wdrożenie takiego rozwiązania sprawiło, że pracownicy firmy ENTRA nie muszą spędzać wielu godzin na zarządzaniu programem. Proces naliczania punktów i zasilania kart jest intuicyjny, co pozwala skoncentrować się na najważniejszych celach biznesowych”.
Wsparcie rozwoju i lojalności partnerów
„Nowy program lojalnościowy ENTRA PROFIT wzmacnia relacje B2B i motywuje kontrahentów do zwiększania wolumenów sprzedaży. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu Viscale Box, wdrożenie przebiegło sprawnie i nie wymagało zaawansowanych przygotowań technicznych po naszej stronie. Taka synergia nowoczesnej technologii z wieloletnim doświadczeniem ENTRA pozwala jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i wspierać rozwój lokalnego, polskiego kapitału” – podkreśla Aleksandra Papińska, Kierownik Działu Marketingu ENTRA sp. z o.o.
ENTRA sp. z o.o. to w 100% polska marka z tradycją sięgającą 35 lat, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości drzwi o oryginalnym wzornictwie. Dzięki dynamicznej ekspansji na Pomorzu, firma zyskała uznanie wśród klientów indywidualnych, architektów i projektantów wnętrz, a jej produkty dostępne są na terenie całej Polski.