Najnowsze, Top 5

ENTRA sp. z o.o. wdraża program lojalnościowy ENTRA PROFIT wspierany przez Viscale Box

Polski producent drzwi – ENTRA sp. z o.o., znany z dynamicznego rozwoju, uruchomił pilotażowy program lojalnościowy o nazwie ENTRA PROFIT. Oparty jest on na sprawdzonej platformie Viscale Box, która zapewnia łatwą obsługę i szybkie wdrożenie. Głównym założeniem programu jest wynagradzanie kluczowych partnerów biznesowych i dystrybutorów za skuteczne działania sprzedażowe, a także wzmacnianie relacji w obszarze B2B.

W początkowej fazie w programie uczestniczy tylko wybrana grupa partnerów, ponieważ ENTRA PROFIT jest obecnie testowany w ograniczonym zakresie. Docelowo będzie on jednak stopniowo rozszerzany, by obejmować szersze grono kontrahentów.

Viscale Box oraz personalizowane karty

Z myślą o elastycznym kształtowaniu zasad ENTRA PROFIT, firma postawiła na rozwiązanie Viscale Box, pozwalające dostosowywać program lojalnościowy do potrzeb rynku. Jednym z wyróżników tej platformy jest wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), która automatyzuje procesy rejestracji i digitalizacji faktur. Dzięki temu kontrahenci są zachęcani do aktywnej sprzedaży wybranych produktów, za co otrzymują punkty wymieniane na doładowania kart przedpłaconych. Zaawansowane algorytmy Viscale Box analizują dane w sposób umożliwiający precyzyjne dopasowanie ofert, optymalizację działań marketingowych oraz zwiększenie wartości dla dystrybutorów.

W ramach programu ENTRA PROFIT partnerzy otrzymują spersonalizowane karty, które zaprojektowano według wytycznych i zamówiono z pomocą zespołu Viscale. Karty te pełnią rolę „portfela” punktów przyznawanych za osiągane wyniki sprzedaży.

Proste zasady, realne korzyści

„ENTRA PROFIT dzięki Viscale Box jest przede wszystkim szybki w uruchomieniu i prosty w obsłudze” – mówi Bartosz Wróblewski, Account Executive spółki Viscale odpowiedzialny za koordynację projektu. I dodaje: „Wdrożenie takiego rozwiązania sprawiło, że pracownicy firmy ENTRA nie muszą spędzać wielu godzin na zarządzaniu programem. Proces naliczania punktów i zasilania kart jest intuicyjny, co pozwala skoncentrować się na najważniejszych celach biznesowych”.

Wsparcie rozwoju i lojalności partnerów

„Nowy program lojalnościowy ENTRA PROFIT wzmacnia relacje B2B i motywuje kontrahentów do zwiększania wolumenów sprzedaży. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu Viscale Box, wdrożenie przebiegło sprawnie i nie wymagało zaawansowanych przygotowań technicznych po naszej stronie. Taka synergia nowoczesnej technologii z wieloletnim doświadczeniem ENTRA pozwala jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i wspierać rozwój lokalnego, polskiego kapitału” – podkreśla Aleksandra Papińska, Kierownik Działu Marketingu ENTRA sp. z o.o.

ENTRA sp. z o.o. to w 100% polska marka z tradycją sięgającą 35 lat, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości drzwi o oryginalnym wzornictwie. Dzięki dynamicznej ekspansji na Pomorzu, firma zyskała uznanie wśród klientów indywidualnych, architektów i projektantów wnętrz, a jej produkty dostępne są na terenie całej Polski.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x