X

Eura7 doceniona w raporcie „Media & Marketing Polska” Agencje Interaktywne 2011

W tegorocznym raporcie „Media & Marketing Polska” agencja Eura7 została bardzo dobrze oceniona, uzyskując w niemalże wszystkich kategoriach oceny powyżej średniej dla całego rynku agencji interaktywnych.

W 2010 roku Eura7 nawiązała współpracę z dziesięcioma nowymi Klientami i uzyskała ponad 40% dynamikę wzrostu przychodów.  Do swojego portfolio agencja dodała takich Klientów jak m.in. Vistula Group, Makro Cash & Carry Polska, Echo Investment, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Koelner, Górażdże Cement, Fundacja Anny Dymnej „Mimo wszystko”.

Cieszy nas bardzo, że Klienci pozytywnie oceniają nasze działania. Doceniono zwłaszcza fakt, że oferujemy skuteczne, strategiczne i długofalowe rozwiązania oraz dobrze rozumiemy ideę zintegrowanej komunikacji. Ponadto, Klienci zwracali uwagę, że agencja jasno i szczegółowo informuje w jaki sposób wydaje ich budżety.

Dziękujemy!