Czy łatwo jest zgromadzić aktywną społeczność wokół produktu tak intymnego, jak probiotyki zapewniające komfort sfer intymnych? Firma IBSS BIOMED S.A. postanowiła dokonać tego w serwisie Facebook!
Celem najnowszej kampanii, prowadzonej na profilu „Kobiety z zasadami”, jest zgromadzenie wokół produktów Marki społeczności nowoczesnych kobiet, które wiedzą czego chcą, mają swoje zasady i nie boją się rozmów o seksie. Za komunikację marki w serwisie społecznościowym Facebook odpowiada agencja interaktywna Eura7.
Skupione na Like Page’u Fanki same tworzą Wielką Księgę Kobiecych Zasad, otwarcie mówią o swoich kobiecych potrzebach, zachciankach oraz relacjach damsko-męskich. W założeniu Księga ma być kompendium wiedzy o współczesnych kobietach, prezentującym ich światopogląd, opinie, ale i dystans do samych siebie.
Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com