X

EURA7 na 5 z (X)PLUSEM

W teorii projekt i realizacja serwisu korporacyjnego powinny uwzględniać nie tylko jego rozbudowaną funkcjonalność, ale także dbałość o kreowanie odpowiedniego wizerunku Firmy. Powinny się również zasadzać na ścisłej współpracy z Klientem i precyzyjnym dopasowaniu przedstawianej oferty do jego wymagań. Agencja Interaktywna EURA7 po raz kolejny podjęła się tego wyzwania, przygotowując serwis korporacyjny dla XPLUS S.A.

XPLUS S.A. jest partnerem Microsoft w zakresie rozwiązań dla firm, działającym na rynku usług IT działa od czerwca 2002 roku, który podjął niedawno – jak najbardziej zresztą słuszną – decyzję o stworzeniu nowego serwisu korporacyjnego. Od projektu oczekiwaliśmy m.in. zwiększenia możliwości komunikacji z potencjalnymi Klientami oraz ciekawych rozwiązań w prezentowaniu naszego doświadczenia i świadczonych usług – mówi Szymon Świątek, specjalista ds. marketingu w firmie XPLUS S.A. Ważnym elementem prac było również zaprojektowanie rozwiązań umożliwiających efektywne administrowanie treścią witryny i właśnie dlatego do projektu wdrożono CMSmanager’a, autorski system Eura7. Tomasz Skrabalak, Project Manager, dodaje ponadto, że projekt i  publikację serwisu poprzedziła seria spotkań z Klientem w celu jak najdokładniejszego poznania jego potrzeb i oczekiwań.

Dobrze zrealizowany serwis korporacyjny – zdaniem Szymona Świątka z XPLUS S.A. – powinien być elastyczny i pozwalać na łatwe jego dostosowanie do podejmowanych działań marketingowych. Jako spółka notowana na NewConnect, realizując serwis inwestorski, chcieliśmy ponadto spełnić wszelkie wymogi prawne związane ze zmianami w Kodeksie Spółek Handlowych oraz dostosować stronę do Dobrych Praktyk Spółek notowanych na NewConnect.

EURA7 jako Agencja Interaktywna chciała, z kolei, dostosować projekt do wymagań Klienta i teorie dobrze wykonanego serwisu korporacyjnego uskutecznić w praktyce. :)

Jaki, Waszym zdaniem, jest tego efekt? Na 5 z plusem? Zapraszamy do komentowania!