18 października w Instytucie Europejskim w Łodzi odbył się III Kongres Mody zorganizowany przez wydawnictwo Promedia. Impreza cieszy się dużą popularnością wśród firm, które chcą skutecznie działać i budować silną pozycję w branży fashion. W tym roku nie zabrakło na niej także agencji Eura7.
Obecność agencji Eura7 na III Kongresie Mody wynikała z faktu, że zależy nam na profesjonalnych, zgodnych z aktualnymi trendami usługach z zakresu e-marketingu i e-PR dla Klientów z branży odzieżowej. Kongres to świetna okazja, aby zobaczyć co dzieje się na odzieżowym rynku. Eura7 w swoim portfolio ma m.in. działania dla firmy Ultimate Fashion i jej marek (Hugo Boss,Cortefiel, Wallis, Esprit). W 2010 roku, z kolei, wygraliśmy przetarg na obsługę korporacji i marki Vistula w Internecie, czego efektem są dwa serwisy internetowe – korporacyjny www.vistulagroup.pl oraz wizerunkowy www.vistula.pl.
Poniżej prezentujemy kilka zdjęć z kongresu (dzięki uprzejmości wydawnictwa Promedia). Z naszego punktu widzenia szczególnie ciekawymi jego częściami były: prezentacja wyników badania dotyczącego zachowań konsumentów w czasie zakupów odzieży, bielizny i obuwia (Marta Sokół-Rusiecka, Senior Project Manager Gfk Polonia), wystąpienie prezesa wydawnictwa i agencji PR Promedia, Jerzego Osiki, na temat PR w branży fashion, a także wykład dziennikarki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i marketingu w branży modowej oraz właścicielki Inspiration Trend Analysis, Marleny Woolford, dotyczący sukcesu w świecie mody. Ponadto, impreza była okazją do nawiązania ciekawych kontaktów i interesujących rozmów.