30 listopada 2011 w Radisson Blu Hotel w Krakowie odbyło się seminarium „Użyteczna Strona”. Wśród prelegentów – Eura7.
Celem seminarium było promowanie standardów użyteczności, user experience oraz podnoszenie biznesowej efektywności polskich stron internetowych. Podczas spotkania skierowanego – przede wszystkim – do dyrektorów i kierowników marketingu oraz menedżerów i innych osób odpowiedzialnych za marketing internetowy firm i marek, autorka niniejszego wpisu przedstawiła prezentację „Użyteczne serwisy internetowe – case studies”.
Eura7 omówiła poszczególne etapy realizacji serwisu www w kontekście jego użyteczności i efektywności oraz przedstawiła korzyści wynikające z użytecznego serwisu dla biznesowych efektów firmy i wizerunku marki. Teoria została poparta przykładami praktycznymi z realizacji serwisu www dla wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki oraz platformy internetowej programu lojalnościowego Vistula Group S.A.
Organizatorem seminarium była Fundacja Obserwatorium Zarządzania.