O tym, jak w Internecie reklamować nieruchomości i jaki powinien być dobry serwis www inwestycji mieszkaniowych mówiła 22 maja na konferencji Premedium Trendy 2012 Kasia Żydek z Eura7. Eura7 była także Partnerem konferencji.
Konferencja Premedium Trendy 2012 odbyła się w tym roku po raz trzeci. Jest to jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona marketingowi i sprzedaży na rynku nieruchomości. W tym roku w warszawskim hotelu Radisson Blu dyskutowano m.in. o marketingu nieruchomości w czasach kryzysu, marketingu adresowanym do kobiet, skutecznej promocji nieruchomości w sieci i zwiększaniu efektywności sprzedaży na rynku deweloperskim. Eura7 przedstawiła serwisy internetowe inwestycji Dom Pod Słowikiem i Osiedla Kapriola, będące przykładami nowoczesnych działań wykorzystujących Internet w promocji inwestycji deweloperskich:
Więcej zdjęć na Facebooku.