Agencja interaktywna Eura7 opracowała „Strategię komunikacji w Social Media” dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Strategia ma na celu uruchomienie nowych kanałów komunikacji Fundacji i ich wykorzystanie w działaniach fundraisingowych.
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” od 2003 roku pomaga dorosłym osobom z niepełnosprawnością intelektualną. Jej działalność od samego początku była obiektem zainteresowania ogólnopolskich mediów. Spowodowało to, że Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” stała się jedną z najmocniej rozpoznawalnych marek w Polsce.
Staramy się w różny sposób docierać do naszych podopiecznych i sympatyków. Media społecznościowe dają nam ku temu mnóstwo możliwości. Nadszedł najwyższy czas, by z nich w pełni skorzystać. – wyjaśnia Maria Ceraficka, specjalista ds. mediów elektronicznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powierzono Agencji interaktywnej Eura7. Strategia zawiera założenia i wytyczne dotyczące komunikacji Fundacji z internautami w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie tych kanałów w działaniach fundraisingowych.
Projekt zakłada również konsultacje w zakresie realizacji poszczególnych działań podejmowanych przez Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” w społecznościach internetowych. Ze strony Agencji interaktywnej Eura7 za przygotowanie strategii odpowiadał zespół w składzie: Błażej Balcerzyk, Tomasz Sawicki, Grzegorz Skuza.
Realizacja „Strategii komunikacji w Social Media” Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” rozpocznie się w drugiej połowie lutego 2010. Swoim zasięgiem obejmie społeczności Facebook.com, Blip.pl, Last.fm oraz część forów internetowych.