Eura7 na zlecenie Fundacji Mamy i Taty realizuje internetową część kampanii, której celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na negatywne skutki rosnącej liczby rozwodów w Polsce.
Kampania ma uświadomić dorosłym, jak trudnym i bolesnym doświadczeniem dla dziecka jest rozwód rodziców. Adresowana jest głownie do osób zamierzających się rozwieść z powodów prozaicznych, zwłaszcza kobiet. Jak pokazują statystyki, w 70% to właśnie na wniosek kobiet wszczynane są postępowania rozwodowe.
W ramach kampanii w Internecie prowadzone będą działania komunikacyjne na Youtube (spoty wideo) oraz w Google – najczęstszym miejscu poszukiwania informacji o rozwodach.
Przy realizacji spotów wideo Eura7 współpracuje ze studiem filmowym Imperia Film. W kanale agencji Eura7 na Youtube jest już dostępny materiał z planu filmowego (http://www.youtube.com/watch?v=Ze_JcX685Yc).
Za obsługę Klienta odpowiada Łukasz Wołek.