Grupa Eura7 wspiera działania komunikacyjne Euroser Dairy Group na LinkedIn, pomagając budować wizerunek lidera w Europie Środkowo-Wschodniej w obszarze niestandardowych produktów i rozwiązań premium oraz kreując markę atrakcyjnego pracodawcy.
Praca specjalistów Grupy Eura7 koncentruje się na strategicznej komunikacji wyróżniającej Euroser Dairy Group na tle konkurencji. „LinkedIn to dla nas kluczowe narzędzie, które realizuje nasze cele wizerunkowe. Euroser Dairy Group od lat stawia na unikalną kulturę organizacyjną, angażujące inicjatywy społeczne oraz innowacyjne projekty, które odzwierciedlają wartości firmy. Naszym zadaniem jest sprawić, by te przesłania docierały do szerokiego grona odbiorców, w tym obecnych i potencjalnych partnerów oraz pracowników” – twierdzi Dominik Ciepichał, Marketing and PR Specialist w Grupie Eura7.
Działania komunikacyjne na LinkedIn to także platforma, na której wybrzmiewają historie pracowników Euroser Dairy Group. Ich pozytywne doświadczenia, możliwości rozwoju zawodowego i osiągnięcia są teraz na pierwszym planie. „Tylko poprzez transparentną, przemyślaną i autentyczną komunikację możemy wspólnie osiągnąć sukces” – dodaje Ciepichał.
Euroser Dairy Group to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań na miarę potrzeb najbardziej wymagających klientów. Jako właściciel, importer i dystrybutor europejskich marek nabiałowych premium dostarcza produkty do 13 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. To efekt ścisłej współpracy z wiodącymi sieciami supermarketów, restauratorami i innymi partnerami biznesowymi.