X

Case study: Eveline Cosmetics na Facebooku

W ramach współpracy z Eveline Cosmetics do kompetencji Eura7 należało stworzenie aplikacji oraz organizacja i obsługa konkursów dla sympatyków marki na Facebooku.

CEL: Zaangażowanie użytkowników w komunikację z marką, a jednocześnie dobra zabawa, w której główną nagrodą jest romantyczny weekend w SPA.

Rozwiązanie: Pierwsza z przygotowanych przez Eura7 aplikacji konkursowych („Wielki Test Wyszczuplania”) została wdrożona pod koniec maja. Obecnie, rozpoczął się drugi etap konkursu (klik). W ramach zabawy dedykowanej serii kosmetyków Slim Extreme 4D od 15 czerwca do 15 lipca uczestnicy mają za zadanie zamieścić na Facebooku swoją opinię o przetestowanych produktach marki Eveline.

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie mechanizmów aplikacji,
– programowanie aplikacji,
– opracowanie szaty graficznej,
– implementacja aplikacji na Facebooku.

O Kliencie:
Grupa Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków. W ciągu 30 lat istnienia firma wypracowała mocną pozycję w ponad 70 krajach na całym świecie. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała.