Abanana, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

Ewolucja reklamy produktów typowo kobiecych

Na temat tego, jak w ciągu ostatnich dwóch dekad zmieniło się podejście do wizerunku kobiet w mediach i do reklamy samej w sobie, można znaleźć mnóstwo materiałów. Wiadomo, że nieoceniona jest tutaj rola postępu technologicznego – zarówno w kontekście produktowym, jak i formy konstruowania przekazu. Dlaczego poruszamy temat ewolucji reklamy produktów kobiecych? Ponieważ marzec w naszej firmie jest miesiącem, w którym szczególnie często głos będą zabierały kobiety z Abanana Advertising, a cykl rozpoczniemy właśnie od powyższego zagadnienia. Swoimi spostrzeżeniami na temat zmian, jakie zaszły w sferze reklam dla kobiet, podzieli się Jolka Przetaczek, Social Media Specialist w Abanana.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x