Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media

Facebook do 2020 roku przeszkoli w Europie milion osób i małe firmy

Facebook ogłosił właśnie program, którego celem jest pomoc firmom z Unii Europejskiej w rozwoju oraz wyposażenie większej liczby osób w umiejętności cyfrowe, te bowiem są współcześnie niezbędne do konkurowania w miejscu pracy i do ubiegania się o pracę.

Facebook zobowiązał się także do otwarcia trzech nowych centrów szkolenia umiejętności społecznościowych – w Hiszpanii, Polsce i we Włoszech oraz do przeszkolenia miliona osób, w tym właścicieli firm w całej UE.

Trzy nowe ośrodki społecznościowe w Hiszpanii, Włoszech i Polsce będą prowadzone we współpracy z lokalnymi organizacjami, oferując, do 2020 roku, szkolenia w zakresie umiejętności cyfrowych, umiejętności korzystania z mediów i bezpieczeństwa online grupom niedostatecznie dotychczas reprezentowanym.

Facebook od 2011 roku zainwestował ponad miliard USD, aby wesprzeć małe firmy na całym świecie. Z programu Boost Your Business skorzystało setki tysięcy małych firm, a ponad milion z darmowego internetowego centrum nauki – Blueprint.

Według nowych badań przeprowadzonych przez Morning Consult we współpracy z Radą Lizbońską i Facebookiem stopień wykorzystania narzędzi cyfrowych przez niewielkie firmy przekłada się na nowe miejsca pracy i możliwości rozwoju dla społeczności w całej UE. Wystarczy spojrzeć na poniższe dane:

–  35% małych i średnich firm na Facebooku ankietowanych we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii twierdzi, że zbudowało swoją firmę na Facebooku;

–   49% twierdzi, że zatrudniło więcej pracowników od momentu dołączenia do Facebooka;

–   57% ankietowanych firm twierdzi, że zwiększyło sprzedaż dzięki platformie, a 60% twierdzi, że platforma pomaga im sprzedawać produkty w innych miastach i krajach.

Czy i wy należycie do tej grupy?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x